NONA: nettverket for oss som jobber med nettmedier

Ny blogger

Posted on: 17.12.08

Hei!

Jeg heter Anders Brenna og jeg er en blogger. Til daglig jobber jeg som redaksjonssjef i digi.no, og på fritiden skriver jeg på to blogger. Den ene er på norsk, og den andre på engelsk.

I og med at jeg skriver ganske mye i arbeidstiden, blir det ikke så mye overskudd til å blogge.

Jeg forsøker å oppdatere den norske bloggen en gang i uken, og klarer det stort sett, men ikke alltid. Der skriver jeg forøvrig ganske mye om medier.

Den engelske bloggen blir ganske sjeldent oppdatert. Tanken min var å bruke den til å skrive på engelsk om viktige IT-saker som vi er foran resten av verden på. Det skjer relativt ofte, men det er litt tungt å orke en ny runde med samme artikkel etter først å ha kjørt løpet på norsk.

På mine blogger liker jeg å skrive ganske lange tekster, men det tar selvsagt litt tid. Jeg er derfor en flittig bruker av Twitter, og deltar i mange diskusjoner gjennom det sosiale nettverket.

Dette var en kort introduksjon av meg selv nå som jeg har fått forfattertilgang. Senere innlegg blir forhåpentligvis litt mer av den matnyttige sorten. I mellomtiden kan dere lese noen av mine siste artikler om medier her:

Nå håper jeg at vi blir flere som kommer i gang her på denne bloggen. Hvem er nestemann?

Legg igjen en kommentar

Lest i det siste

Add to Technorati Favorites
desember 2008
M T W T F S S
    Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
