NONA: nettverket for oss som jobber med nettmedier

Live fra DNA Brussel 2009

Posted on: 04.03.09

Jeg skulle fryktelig gjerne ha vært på Digital News Affairs (DNA) konferansen i Brussel i dag og i morgen, både for foredragene og den sosiale biten.

Heldigvis er det flere som både live blogger og twittrer aktivt fra foredragene der. Journalism.co.uk har løpende Coveritlive dekning her, og følger opp med supplerende poster og intervjuer her. Hastag på Twitter er #dna09.

Den eneste norske jeg har sett twittre fra konferansen er Bente Kalsnes (Twitter: @benteka), som dekker den for Onlinejournalismblog, men tipper at det kanskje er flere nordmenn der nede? Misunnelig, skjønt sist gang jeg var i Brussel kom jeg meg bare med nød og neppe hjem igjen – så kanskje like greit, i alle fall for lommeboka, å følge konferansen via nett…

Legg igjen en kommentar

Lest i det siste

Add to Technorati Favorites
mars 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
