NONA: nettverket for oss som jobber med nettmedier

Warner kalte Even en drittunge, men Even (18) ville bare kjøpe musikk. Lovlig. Se ham og debatten om Twitter fra redaktørforeningen her

Posted on: 23.04.09

18-åring skapte furore på twitter, fikk beklagelse fra verdens største plateselskap. Bruker redaktørene sosiale medier, vet de i det hele tatt hva det er? Journalisten streamer hele vårkonferansen til redaktøforeningen og har tatt ut debatten om sosiale medier her.

Se også Ingeborgs liveblog fra seansen her, Evens blogg post som satte det hele i gang, Virrvarrs blogg post, Thomas Moens engelske post som havnet på forsiden av Digg, Pål Joakims sak for Din Side og Pål Hivand om Sosiale Medier og Makt.

Det er det som har flimret forbi meg mens jeg har prøvd å konsentrere meg om andre prosjekter, men jeg er sikker på at vi kommer til å høre mye mer om denne saken…. Hurra for redaktørforningen (NORED) som snudde seg så raskt og fikk plass til en veltalende Even på programmet som beviste nok en gang at sosiale medier er noe de som bruker disse aktivt forklarer best, og som sådan kunne gi redaktørene mange gode leksjoner i sosiale medier…

For ordens skyld bør jeg vel si at jeg har hatt både NORED og Journalisten som kunder.

Legg igjen en kommentar

Lest i det siste

Add to Technorati Favorites
april 2009
M T W T F S S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
