NONA: nettverket for oss som jobber med nettmedier

Hvilke medieblogger mangler i bloggerullen vår?

Posted on: 29.12.09

Her om dagen snublet jeg over Espen Andersens nye hjem på nettet (anbefales alle som er opptatt av datastøttet journalistikk) og la sporenstreks til siden på bloggerullen vår.

Det minte meg på at det kanskje er på tide å spørre hvilke norske, evnt skandinaviske, blogger om medier, sosiale medier og kommunikasjon som burde vært i bloggerullen vår men ikke er det.

Jeg er veldig klar over at den sikkert har STORE mangler, inkludert blogger som helt åpenbart burde vært med og jeg kanskje til og med abonnerer på i nyhetsleseren min. Eventuelle mangler er utelukkende et resultat av at det har vært et travelt år. Om 2009 var året norske journalister for alvor oppdaget Twitter, dukket det opp mange nye norske blogger om journalistikk og sosiale medier i 2008 – kanskje også en og annen jeg ikke har fått med meg.

Men romjula er jo perfekt til å korrigere slike ting.  Selv om jeg for min del sitter litt begravet i et par skriveprosjekter jeg måtte utsette da jeg ble syk uka før jul er jeg kjempetakknemlig for forslag til blogger om nevnte tema som burde legges til bloggerullen – og lover å legge de til innimellom skriveøktene.

3 kommentar to "Hvilke medieblogger mangler i bloggerullen vår?"

Takk! Legger til nå. Av en eller annen merkelig grunn var kommentaren din havnet i spamfilteret vårt, derfor litt sen publisering. Kristine

Legg igjen en kommentar

Lest i det siste

Add to Technorati Favorites
desember 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
